Guruen skrev:Blot en enkelt bemærkning...
Jeg har talt med Fred om sommerfest 2013 i Jylland.
2013 kan jeg nu se er blevet til 2012, og Jylland til Fyn...
Ærgerligt, for september og oktober har jeg ingen mulighed for at deltage pga vm i grill hos Jack Daniels i USA
Hvorfor ikke skyde det og holde en julefest istedet?
Guruen skrev:Blot en enkelt bemærkning...
Jeg har talt med Fred om sommerfest 2013 i Jylland.
2013 kan jeg nu se er blevet til 2012, og Jylland til Fyn...
Ærgerligt, for september og oktober har jeg ingen mulighed for at deltage pga vm i grill hos Jack Daniels i USA
Hvorfor ikke skyde det og holde en julefest istedet?
blomstermand skrev:Ville være surt hvis ikke man kunne lave et træf på Fyn, tror sq ikke jeg får taget mig sammen til at køre til jylland og da slet ikke Sjælland.
Så håber da stadig på et træf i birkende.
Venlig hilsen
Blomstermand
Tattoomann skrev:Jeg syntes helt klart en workshop ville tiltale mig mest
jv31 skrev:Det lyder ikke dårligt med et grilltræf på Fyn![]()
Vi kan evt tage en grill med til pattegris som kan stå og køre hele dagen som så kan spises om aftenhvis der bliver nok folk til sådan en
jv31 skrev:Det lyder ikke dårligt med et grilltræf på Fyn![]()
Vi kan evt tage en grill med til pattegris som kan stå og køre hele dagen som så kan spises om aftenhvis der bliver nok folk til sådan en
Amazonas skrev:Vi er i gang med en Nordjysk weekend i oktober hvor der står b.la. en pattegris på primo XL på programmet![]()
også brød fra Frederik er med lige som nye udskæringer fra USA der nu kan købes i Danmark
ideer modtages med glæde , det bliver med telt til ca 20 personer
Guruen skrev:Hej LH-Grill
Jeg tror ikke i skal forvente særlig stor tilmelding ud fra den noget rodede tråd.
I starter med at spørge om folk har ideer.
Der er ingen konkret plan, pris, program m.v.
Ærlig talt, så synes jeg det virker utrolig uprofessionelt, og jeg kan godt forstå at folk ikke står i kø til at melde sig til.
Jeg synes i skulle oprette en ny tråd til jeres lokale arrangement, og gøre bedre rede for hvad der skal ske, hvor, hvorfor, økonomi m.v.
Al erfaring peger på at tavsheden skyldes alt for mange "modspørgsmål"...
...Så til tasterne og forfat en "rigtig" invitation...
Ps. Jeg har rettet overskriften på tråden til "Lokalt grillguru træf på fyn", da jeg ikke selv kan deltage hverken i arrangementet eller planlægningen.
Guruen skrev:Ps. Jeg har rettet overskriften på tråden til "Lokalt grillguru træf på fyn", da jeg ikke selv kan deltage hverken i arrangementet eller planlægningen.
LH-GRILL skrev:Regner med at der er nyt imorgen aften, vi mødes på stedet imorgen
Henrik
godkop skrev:Guruen skrev:Ps. Jeg har rettet overskriften på tråden til "Lokalt grillguru træf på fyn", da jeg ikke selv kan deltage hverken i arrangementet eller planlægningen.
hvad er den store forskel på 'grillguru træf på fyn sept' og 'lokalt grillguru træf på fyn sept'?
Torp Hedehusene skrev:godkop skrev:Guruen skrev:Ps. Jeg har rettet overskriften på tråden til "Lokalt grillguru træf på fyn", da jeg ikke selv kan deltage hverken i arrangementet eller planlægningen.
hvad er den store forskel på 'grillguru træf på fyn sept' og 'lokalt grillguru træf på fyn sept'?
Forskellen er at det IKKE er GRILLGURU der afholder det men eet medlem af grillguru, er det så svært at forstå.![]()
![]()
![]()
.
winstar skrev:Torp Hedehusene skrev:godkop skrev:Guruen skrev:Ps. Jeg har rettet overskriften på tråden til "Lokalt grillguru træf på fyn", da jeg ikke selv kan deltage hverken i arrangementet eller planlægningen.
Forskellen er at det IKKE er GRILLGURU der afholder det men eet medlem af grillguru, er det så svært at forstå.![]()
![]()
![]()
.
Det kan faktisk godt være svært at forstå, hvis man har læst tråden fra start.... For mig at læse er der tre arrangøre, nu også et Nordjysk..
Fred skrev:Kære Venner![]()
Skulle vi ikke lige inden noget evt. løber løbsk trække vejret og tælle til 10.![]()
Der er 3 gode arrangementer i "spil" og det skal vi alle være kolonorme glade for, da det giver os gode og konstruktive muligheder for at vi kan mødes og hygge os om vores dejlige grill.![]()
1. Lokalt Grillguru træf på Fyn den 14. og 15 sept.
2. Lokalt Grillguru arrangement hos Jesper (Amazonas) i Ålborg den 13 okt.
3. Grillguruens sommerfest 2013 et sted i Jylland
Mht. de 3 overnævnte arrangementer vil der komme meget mere info, i en ny tråd.
Så kære GG'er læn jer tilbage og glæd jer over, at i er medlemmer af en yderst aktiv grillklub.
godkop skrev:winstar skrev:Torp Hedehusene skrev:godkop skrev:Guruen skrev:Ps. Jeg har rettet overskriften på tråden til "Lokalt grillguru træf på fyn", da jeg ikke selv kan deltage hverken i arrangementet eller planlægningen.
![]()
![]()
.
Det kan faktisk godt være svært at forstå, hvis man har læst tråden fra start.... For mig at læse er der tre arrangøre, nu også et Nordjysk..
ja, og det er vel aldrig grillguru, der afholder noget.
Grillguru er navnet på hele sitet
Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst