Vi vil også gerne Sige Mange tak for en hyggelig aften og en meget grundig gennemgang af Primo og intro til Kamado-verden.. Det var så grundigt at kæresten på vej sagde at hun ikke var "fyldt" med info. hun kunne godt há haft mere info.
Kan også kun sige til alle dem som ikke var med at DETTE var en supper dejlig måde at opleve en kamado på..
Et er at træffe dem på en messe eller ude i et varehus,hvor den jo helt sikket er kold..
Er stadigvæk lidt paf over at Stig fyldte kul i en rund primo, en ganske jomfru af en primo,viste os hvordan kullet skulle placeres,satte ild til dem ..10 min sener kom Fru.Stig så med en kyling som blev lagt på forhøjrer risten og intet andet..herefter blev låget lukket.. efter ca 15min blev den så lige vendt en gang,efter endnu 15-18min kom det så fra Hr.Stig : Så er der smags prøver på kylling..

Sagt på en anden Måde .. jeg har aldrig aldrig før oplevet at man efter ca.40min kunne sætte tænder i en supper saftig og mør kylling..
imponerende..
Så mit lille råd til alle som endnu ikke har oplevet en kamado..
Tag med til sådan en intro.aften... <<<<Husk >>>>Der er ingen købe tvang sådan en aften..
kun 100% intro til kamado verden..
En suppper dejlig måde at opleve den på..
så nok engang 1000 tak til Stig og Co. for en hyggelig aften ...
mvh Michael