KimHP skrev:Hej alle her på GG
Inspireret af de sidste par dage med masser af snak om grillhold, både nye der er født og eksisterende der har fået nye medlemmer, tænkte jeg lige et par tanker.
Der er hold lige fra dem der rejser rundt i den store verden, til dem der bare vil mødes til hygge og go mad. Men jeg tænkte på hvad forventer netop DIT grillhold af et medlem. Så dette spørgsmål er nok mest rettet til dem der har et hold

Så ligegyldigt om I er et hyggehold, et hold der vil deltage i konkurrencer eller et hold der vil rejse verden rundt, søger jeg bare et lille indblik i jeres tanker. Hvad er jeres mål med det? hvad forventes af medlemmerne? og hvilke tanker har du om holdet?
Håber at det giver mening det jeg skriver og håber at i vil dele jeres tanker så man kan få et indblik i jeres holdånd.
Kim
Hej Kim,
Nogle gode spørgsmål.... og jeg har tænkt på mange af dem før du skrev dit indlæg og helt ærligt, så undre det mig at der ikke er nogle der har fulgt op på det før nu...
Jeg har meldt mig til BBQ Team West Cost DK, men har nu brugt de sidste dage på at tænke hvor vild at det kan blive, hvor meget jeg kan få ud af det også om jeg har tid til det... Det sidste, har jeg altid sagt at det finder jeg bare.... men det har i en lang årrække været på bekostning af min familie og hvordan min skønne kone har holdt det ud og har accepteret det (det har hun heller ikke altid), men hun er her da stadig - og tak for det - det forstår jeg bare ikke... Derfor er jeg blevet i tvivl, jeg vil helt vildt gerne, men hvis jeg skal, så skal jeg også være til stede og gå 100% helhjertet ind i det - jeg VIL DET RIGTIG GERNE, men er nød til at indrømme, at tiden nu her måske ikke er rette lige nu.
Hvorfor er det jeg gerne vil/hvad forventer jeg.
* Jeg trænger til at blive udfordret på grillen
* Jeg trænger til at blive tvunget til at blive bedre og bedre, jeg køre bedst under lidt press og med deadlines

* Jeg vil meget gerne det sociale islæt
* Jeg ønsker at være sammen med andre ligestillet
* Jeg forventer at det i den daglige hverdag, når holdet skal mødes eller diskutere på et lukket site eller lign, vil være lærerigt, at jeg kan lære en masse, prøve nye ting, lære de andre noget, inspirere de andre
* Jeg forventer at blive bedre og blive mere kreativ på grillen
* Jeg er konkurrence menneske og trives i disse situationer
* Jeg har altid store forventninger/krav til andre og endnu større til mig selv
* Jeg ønsker at være med, lære flere ligesindet at kende, hvor jeg kan lære noget af og selv give igen
* Jeg ønsker at VINDE, når jeg er afsted
* Jeg har de forventninger til holdkammerater at man giver det man kan, man bruger den tid der er - men man er der for holdet, når der mulighed og brug for det
* Jeg har de forventninger til holdkammerater at man gør sit bedste til at blive bedre og at man ønsker at give det man har
* Jeg har fundet mit kald i grillen og vil gerne være med hvor det sker
Jeg tror ikke at det har den store betydning om man har griller i flere år, eller som jeg der i ultimo 2010 gik fra at være alle mands griller (det er da lækkert nok) til at være en entusiast og til i dag hvor jeg måske grille 5-6 dage om ugen når jeg er hjemme til det

eller om man er fuldstændig nybegynder med lysten og interessen i at gøre det.... Vi kan alle lære af hinanden...
Super godt indlæg dette og jeg tænker stadig

/ Michael