BS_Sweden skrev:Et lille smil gør heller ikke noget
BS_Sweden skrev:Et lille smil gør heller ikke noget
Klip lidt i videoerne så man fx ikke skal se at du går hen og rette kameraet til og zoom osv.
Koontz skrev:Hehe. Der var vist kun en af jer der syntes det var sjovt.
Hvilket kamera bruger i siden du vil styre det med ipad?
topgun skrev:Synes i lidt mangler "beviset" på påstanden.
Du starter med at påstå at dette er rigtigt pulled pork. (jeg er nu ikke uenig i påstanden)
Så synes jeg til sidst, skulle i lige starte med at skære stegen over, for at vide barken, røgringen, saftigheden uden den er våd osv.
Og så godt zoomet ind til sidst når det pulles, så man rigtigt kan se hvordan det skal se ud.
Madglad skrev:Har jeg overset/hørt noget, for jeg agter så sandelig at lave pulled pork, men nu mit spørgsmål - oplysninger som jeg måske missede:
"Er der røg på i alle 20 timer?"
Jeg kan dufte den pulled pork.![]()
Det tekniske skal jeg ikke dømme, men maden........WAUW
VH Per
http://www.makril.dk
Wind Diesel skrev:så må jeg jo overgi' mig og prøve - troede ikke der var alternativ til 24 timer og var dybt forundret over Rødhætte og Shrek brugte denne metode
Cozy pig bbcrew skrev:Wind Diesel skrev:så må jeg jo overgi' mig og prøve - troede ikke der var alternativ til 24 timer og var dybt forundret over Rødhætte og Shrek brugte denne metode
Det er der da også taget højde for??
Morten siger da så vidt jeg kan høre, præcis 20 timer....cirka
styrmand skrev:Snakker i ikke om 2 forskellige ting ??
Som jeg læser det snakker Wind om at lade rub sidde på kødet 24 timer inden det ryger på grillen, og i andre snakker om hvor længe kødet skal være på grillen !!
Tibbil skrev:Madglad skrev:Har jeg overset/hørt noget, for jeg agter så sandelig at lave pulled pork, men nu mit spørgsmål - oplysninger som jeg måske missede:
"Er der røg på i alle 20 timer?"
Jeg kan dufte den pulled pork.![]()
Det tekniske skal jeg ikke dømme, men maden........WAUW
VH Per
http://www.makril.dk
Nej ved ikke hvor lang tid der er røg pågiv den 6 7 røgchunks fordelt over dine kul/briketter så er du sikker på den har fået nok
Michael-TBSGrillshop skrev:Wind
du er nok ikke den eneste, men du skulle prøve at rubbe din steg og så lad den stå en ½ time og rub efter hvor den er blevet fugtig på ydersiden, og så bare på grillen, det giver en meget bedre bark hvis du spørger mig
Tilbage til "Præsenter dit grillhold"
Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster