Ja jeg har brugt den i 3-4år og har pakket flere køer og svin med den

Men nu vil jeg gerne ha en anden...
Men hvad skal jeg vælge???
Pris ide er vel op til kr 2.500ish.... Men må selvfølgelig gerne være billigere...
Jeg vil stærkt anbefale at du kigger på dette link:Morras skrev:Men hvad skal jeg vælge???
MagicVac fremstilles af Lavezzini og er en forbedret model af den oprindelige VS5500 som mange herinde har købt.Henrik Sparre skrev:Da Lavezzini ikke kan skaffes mere, går mit spørgsmål på om den MagicVac DN30 er lige så god som Lavezzini.?
Morras skrev:Jeg er blevet en smule træt af min vacuumpakker med tud på.. Synes ikke svejsningerne er helt gode og samtidig lidt besværlig med at suge luft ud.
Ja jeg har brugt den i 3-4år og har pakket flere køer og svin med den
Men nu vil jeg gerne ha en anden...
Men hvad skal jeg vælge???
Pris ide er vel op til kr 2.500ish.... Men må selvfølgelig gerne være billigere...
Der findes naturligvis andre maskiner end den jeg anbefaler som er brugbare og kan være lige så gode og holdbare.karlan@bbsyd.dk skrev:jeg kan stærkt anbefale foodsaver v2860
Eksterne vakuum pakkere suger jo luften ud af posen og suget vil også trække væske med ud. Derfor kan man ikke marinere kød med våde marinader ved at lægge det i pose.Morras skrev:Hvad er pulse funktion og puls marinering?
Morras skrev:Hvad er pulse funktion og puls marinering?
Hej Morras - har du ikke set at jeg i formiddags lagde en tråd op at maskinen nu kan bestilles og købes.Morras skrev:Indlæg af Morras » 2nd marts 2017, 23:10
MagicVac DN30. skulle være på lager medio næste uge
Tilbage til "Guides og vejledninger, tips og tricks"
Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst